Agenda:

1) Wiarygodność i szacunek:

  • Odpowiedzialna rola menadżera
  • Różnice między złym a dobrym menadżerem
  • Zaufanie
  • Strategia małych zwycięstw
  • Studium przypadku 1

2) Mowa wstępna:

  • Wartości menadżera (studium przypadku 2)
  • Zdefiniowanie zasad i postaw dla zespołu
  • Opracowanie mowy wstępnej (studium przypadku 3)

3) Jak uczyć się na błędach innych: trudne rozmowy oraz motywowanie pracowników:

  • Zdobywanie zaangażowania pracowników
  • Konstruktywna informacja zwrotna
  • Rozwój zastępcy / następcy
  • Wstęp do przywództwa sytuacyjnego
  • Rozwój pracownika
  • Reorganizacje działowe
  • Rozmowa dyscyplinująca
  • Weryfikacja czasu pracy pracowników, w celu zbalansowania pracy w zespole

Prześlij zgłoszenie

Automotive Quality Solutions
Image module

*

*

Program szkolenia

w formacie PDF
Image module
Pobierz program (PDF)Program szkolenia w formacie pdf

Automotive Quality Solutions

Uczestnicząc w szkoleniu :

  • Zrozumiesz, jakimi wartościami powinien kierować się nowy menadżer
  • Jakie podejście zastosować, jeśli awansujesz w obecnym dziale na stanowisko menadżera, a jakie w przypadku objęcia stanowiska w nowej organizacji.
  • W jaki sposób motywować pracowników oraz jak przeradzać rozmowy dyscyplinujące
  • Pozna najlepsze praktyki dotyczące matrycy kompetencji oraz planowania rozwoju pracowników
  • Jak motywować oraz zdobywać zaangażowanie pracowników

Automotive Quality Solutions

Czas trwania / Adresaci szkolenia

Czas trwania:
1 dzień (7 godzin) – udział części warsztatowej – 40% szkolenia

Adresaci szkolenia:

Osoby rozpoczynające pracę na stanowiskach menadżerskich oraz pracownicy organizacji pragnący zwiększyć swoje kompetencje w zakresie zarządzania ludźmi