1) Wymagania IATF w odniesieniu do zwrotów gwarancyjnych:

  • 8.5.5.1 Informacje zwrotne z serwisu
  • 9.3.2.1 Dane wejściowe do przeglądu zarządzania – uzupełnienie
  • 9.1.2.1 Zadowolenie klienta – uzupełnienie
  • 10.2.5  Systemy zarządzania gwarancjami
  • 10.2.6  Reklamacje klienta i analiza zwrotów z rynku

2) Wytyczne dla zwrotów gwarancyjnych w odniesieniu do wymagań specyficznych klientów (CSR) wraz z przykładami danych IPTV:

  • Fiat Chrysler Automobiles – CQI-14 Automotive Warranty Management
  • General Motors
  • Ford
  • VW – No Trouble Found (NTF) w odniesieniu do Field Failure Analysis (VDA FFA)
  • BMW – przykład IPTV

3) Podstawowe pojęcia:

4) Daimler – wymagania gwarancyjne:

  • Mercedes-Benz Special Terms
  • MBN 10448 – Field Failure Analysis

5) Działania prewencyjne klienta oraz organizacji:

  • Testy niezawodnościowe
  • Quality Tracking
  • Testy przeprowadzane przez klientów wewnętrznych
  • Wizyty w lokalizacjach klienta odnośnie przeprowadzania szkoleń produktowych, przemieszczania komponentów oraz line walk

6) Sposoby współpracy z klientami odnośnie przeprowadzania analiz dla zwrotów gwarancyjnych:

  • Pozyskiwanie informacji z organizacji odnośnie ustalonych okresów gwarancyjnych (przebieg, miesiące użytkowania).
  • Definiowanie Technical Factor oraz przepływu sztuk z sieci gwarancyjnej
  • Czynności do przeprowadzenia przez dilera przed odesłaniem sztuki
  • Sposoby raportowania wyników analizy do klientów (pie chart, occurance chart ect)
  • Metody statystyczne przy definiowaniu analizy ryzyka (Weibull); praktyczne przedstawienie na podstawie oprogramowania Minitab.
  • Metody statystyczne przy definiowaniu analizy ryzyka- ppm’s (wraz z case study).

7) Najlepsze praktyki:

  • Weryfikacja danych przesyłanych przez klientów
  • Rozliczanie faktur (FCA)
  • Działalność: Flying Doctor / Man in the Van
  • Informacja zwrotna do rezydentów w zakładach produkcyjnych oraz ich wykorzystanie przy współpracy z jakością zakładów klienta

Prześlij zgłoszenie

Automotive Quality Solutions
Image module

*

*

Program szkolenia

w formacie PDF
Image module
Pobierz program (PDF)Program szkolenia w formacie pdf

Automotive Quality Solutions

Uczestnik nauczy się :

  • Jak rozpocząć współpracę z klientem w odniesieniu do zarządzania zwrotami gwarancyjnymi
  • Od kogo w organizacji uzyskać informacje, które będą użyteczne podczas współpracy z klientem
  • Jak rozpocząć działalność wewnątrz organizacji odnośnie definiowania poprawnego przepływy zwrotami gwarancyjnymi i wsparcia stacji dilerskich
  • metod prezentowania danych do klienta.
  • Jak dane z gwarancji mogą być wykorzystane w celu budowania relacji z zakładami klienta do których są wysyłane części

Automotive Quality Solutions

Korzyści dla przedsiębiorstwa:

  • Redukcja kosztów związanych z gwarancją w organizacji
  • Pozytywny wpływ na budowanie długoterminowych relacji z klientem w odniesieniu do zarządzania zwrotami gwarancyjnymi
  • Lesson Learned z działań podjętych po zgłoszeniach gwarancyjnych, uwzględnione przy kwotowaniu nowych projektów

Automotive Quality Solutions

Czas trwania / cena

Czas trwania:

2 dni (dzień 1 – 8 godzin lekcyjnych; dzień 2 – 6 godzin lekcyjnych)

 

Cena:
Szkolenia wewnętrzne: proszę o kontakt z biurem
Szkolenia otwarte: 1450 zł zł netto / 1783,5 zł brutto

Dla każdego następnego uczestnika z tej samej firmy – 10% rabatu

 

Daty szkoleń otwartych:

05.12-06.12.2019 – Pszczyna (2 dni)

 

Cena obejmuje:

  • uczestnictwo w szkoleniu
  • wyżywienie w trakcie szkolenia (obiad)
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat
  • bufet kawowy
  • komfortową salę wykładową
  • 12 miesięcy konsultacji

Cena nie obejmuje kosztów zakwaterowania.