Mercedes CSR szkolenie

– Zarządzanie Specyficznymi Wymaganiami Klienta Mercedes-Benz AG w odniesieniu do IATF

Mercedes CSR szkolenie – agenda:

Zapoznanie uczestników ze specyficznymi wymaganiami klienta Mercedes-Benz z uwzględnieniem ich powiązania z wymaganiami standardu IATF 16949:2016 a także pozostałymi wymaganiami obowiązującymi dostawców tego klienta (m. in. wymagania techniczne, wytyczne VDA).

Przeprowadzenie ćwiczeń indywidualnych i zespołowych, a także wymiana doświadczeń praktycznych z porównaniem wymagań innych klientów OEM.

1) Specyficzne Wymagania Klienta (CSR’s) w kontekście wymagań normy IATF 16949:2016

2) Wymagania IATF16949;2016 vs Mercedes-Benz CSR

3) Analiza Mercedes-Benz Special Terms 2020 z odniesieniem do poprzednich rewizji MBST z uwzględnieniem wybranych norm MBN i DBL

4) Zarządzanie w projektach Mercedes-Benz w oparciu na podejściu zgodnym z VDA MLA

5) Omówienie wymagań w poszczególnych fazach przed-seryjnych (Baulos, ESWFT/SWFT, PRO1/2/3)

6) Audity w standardach klienta Mercedes-Benz

7) Przegląd podstawowych aplikacji w Mercedes-Benz Supplier Portal tj DocMaster, PIA, SQMS, eSEP++, EBSC itd.

8) Przegląd formularzy wymaganych przez Mercedes-Benz w procesie PPA z uwzględnieniem WEB V100/200/300

9) Wymagania Mercedes-Benz w ramach zarządzania reklamacjami

Adresaci szkolenia:

  • Osoby odpowiedzialne za uruchomienia nowych projektów
  • Inżynierowie jakości odpowiedzialni za bezpośredni kontakt z klientem
  • Osoby zarządzające specyficznymi wymaganiami klientów w organizacji
  • Wewnątrz organizacyjni auditorzy systemu, procesu i produktu

Prześlij zgłoszenie

Automotive Quality Solutions
Image module

*

*

Program szkolenia

w formacie PDF
Image module
Pobierz program (PDF)Program szkolenia w formacie pdf

Automotive Quality Solutions

Uczestnik nauczy się :

  • W jaki sposób obsługiwać aplikacje klienta w zakresie umieszczania dokumentacji, realizacji projektu i obsługi reklamacji
  • W jaki sposób przygotować dokumentacje dla zatwierdzenia wyrobu
  • W jaki sposób interpretować ocenę dostawcy realizowanej przez klienta Mercedes

Automotive Quality Solutions

Korzyści dla przedsiębiorstwa:

  • Poznanie specyficznych wymagań klienta Mercedes i jaka jest struktura dokumentacji CSR dla tego klienta
  • Poprawna interpretacja zapytania ofertowego RFQ – Mercedes w kontekście specyficznych wymagań klienta
  • Praktyczne zastosowanie wymagań MBST Mercedesa w kontekście wymagań normy IATF 16949
  • Zrozumienie podejścia klienta Mercedes do zapewnienia jakości w projektach

Automotive Quality Solutions

Czas trwania / cena

Czas trwania:
2 dni (każdy po 8 godzin lekcyjnych)

 

Data szkolenia:

26.02-27.02.2024 – otwarte szkolenie online

 

Cena:

Szkolenie otwarte:

– 2250 zł netto / 2767, 5 zł brutto – cena za uczestnika. Dla każdego następnego uczestnika z tej samej firmy – 10% rabatu

Szkolenie zamknięte możliwe są do przeprowadzenia bezpośrednio u klienta lub zdalnie. W razie szczegółowych informacji uprzejmie prosimy o kontakt z biurem.

 

Cena obejmuje:

  • uczestnictwo w szkoleniu
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat

Mercedes CSR szkolenie