1) eSupplierConnect – podstawowy portal dostawcy

  • Omówienie portalu
  • Wystawianie próśb (ticketów) o dostęp do nowych portali

2) MaPS – portal APQP:

  • Wprowadzanie odstępstw z omówieniem osób kontaktowych z FCA, które muszą je zatwierdzić.
  • Weryfikacja IMDS’a
  • Weryfikacja wprowadzonych PA (PPAP), PDR, PPR (AQP)
  • Weryfikacja statusów dla:
    • Badań dostawcy Supplier Product Validation SPV (ex-AQF)
    • Badań przeprowadzonych w laboratorium FCA – Engineering Product Validation EPV (ex-PI)
    • PPAP zakładu klienta – Plant Evaluation (ex-Benestare BE)
  • Off Tool Off Process – finalny proces w finalnej lokalizacji. Punkt startowy dla zakładu klienta w odniesieniu do zamawiania wzorców pod próby PPAP od dostawcy.
  • Pełna Kwalifikacja – kiedy jest przyznana i jak ją zweryfikować.

3) Supply Quality Performance – portal dot. zarządzania reklamacjami 0-km i dla części zamiennych:

  • Omówienie normy 08018
  • Omówienie wymagań dot. Wytycznych dla przyznawania punktów karnych dla dostawców (Bid List Rules)
  • Praktyczne omówienie bazy danych SQP
  • Wprowadzanie certyfikatów oraz osób kontaktowych
  • Tworzenie raportów oraz Bid List
  • Uwagi praktyczne przy wprowadzania raportów 8D oraz Cross-out’ów
  • Omówienie wskaźników oraz wskaźników wstępnych pre-bolli
  • Omówienie Kosztów Ciągnionych za selekcje przeprowadzane w zakładzie klienta
  • Omówienie informacji dot. Audytu Zrównoważonego Rozwoju

4) beSTandard – portal dot. norm FCA:

  • Wyszukiwanie norm
  • Ustawianie news lettera (automatyczne powiadomienie o aktualizacjach norm)
  • Wytyczne, z kim się kontaktować odnośnie wygaśnięcia rocznej autoryzacji
  • W jaki postępować w celu dekodingu plików ppdf.

5) Supplier Chargeback System – portal dot. obsługi obciążeń gwarancyjnych oraz definiujących Technical Factor

Prześlij zgłoszenie

Image module

*

*

Program szkolenia

w formacie PDF
Image module
Pobierz program (PDF)Program szkolenia w formacie pdf

Automotive Quality Solutions

Uczestnicząc w szkoleniu:

  • uczestnik będzie umiał obsługiwać portal reklamacji klienta SQP (Supply Quality Performance) łącznie z wprowadzeniem certyfikatów, pisaniem raportów 8D, wprowadzaniem prośby o anulowanie wskaźnika (Cross-out Request / Depenamento), tworzeniem raportów oraz Bid List
  • obsługiwać portal APQP klienta MaPS łącznie z weryfikacją planów badań AQF, statusem prób
    integratywnych, statusu Plant Evaluation PE (ex-Benestare), PA (PPAP), PPR (AQP), PDR, IMDS. Dodatkowo zdobędzie wiedzę jak wypełniać odstępstwo w systemie MaPS oraz jak weryfikować jego status.
  • zdobędzie wiedzę odnośnie wyszukiwania norm na portalu klienta

Automotive Quality Solutions

Adresaci szkolenia:

  • Inżynierowie Jakości, Inżynierowie Jakości Klienta, Inżynierowie Zapewnienia Jakości, Project Managerzy, Program Managerzy,

Automotive Quality Solutions

Informacje dodatkowe:

W celu przeprowadzenia z uczestnikami praktycznych ćwiczeń dot. obsługi powyższych portali rekomenduje się, aby posiadali oni dostęp do portali SQP i/lub MaPS.

 

Czas trwania: 1 dzień – 7,5 godziny

 

Daty szkoleń otwartych:

15.11.2019 – Pszczyna

 

Cena:

– Szkolenia wewnętrzne: proszę o kontakt z biurem

– Szkolenia otwarte: 850,00 zł netto / 1045,5 zł brutto

Dla każdego następnego uczestnika z tej samej firmy – 10% rabatu

 

Cena zawiera:

  • Materiały szkoleniowe
  • Wydanie certyfikatu
  • Bufet kawowy
  • Uczestnictwo w szkoleniu
  • Wyżywienie w trakcie szkolenia (obiad)
  • 12 miesięcy konsultacji

 

Cena nie obejmuje:

  • kosztów zakwaterowania