Rozwój dostawców FCA

Jeżeli planują Państwo rozpocząć współpracę z tym klientem i chcą uniknąć początkowych trudności wynikających z niezrozumienia zasad współpracy oraz wymagań specyficznych proponujemy następujące usługi:

Przygotowanie zakład do zaawansowanego planowania jakości (Advance Quality Planning – AQP) i Audytu Procesu w oparciu od PPAP (PPAP process audit) w ramach stałej współpracy z klientami FCA.

Przeprowadzanie audytu wewnętrznego w celu oceny potencjalnych dostawców (SEA)

Prześlij zapytanie ofertowe!Formularz kontaktowy

Rozwój dostawców VW, BMW, Daimler

Profesjonalny i rzetelny audyt procesu zgodnie z VDA 6.3 przeprowadzany przez certyfikowanych audytorów VDA. Wynik audytu opiera się na raporcie ze zidentyfikowanymi potencjalnymi obszarami do poprawy.

Dodatkowo dla klienta VW zajmujemy się audytowaniem Formel Q Capability Appendix.

Świadczone usługi oszczędzają cenny czas dla naszych klientów, a także pieniądze, które wynikają z braku konieczności posiadania własnych specjalistów.

Prześlij zapytanie ofertoweFormularz kontaktowy

Doradztwo w zakresie ISO 9001:2015 i IATF 16949 :2016

Serdecznie zapraszamy do współpracy w zakresie konsultacji dot. IATF 16949. Kluczowe dla wymagań IATF 16949:2016 jest dostosowanie jej struktury do ISO 9001: 2015. Co za tym idzie zwiększenie znaczenia procesu podejmowania decyzji w oparciu o analizę ryzyka mając na uwadze kontekst organizacji ( otoczenie w jakim działa firma) i rolę najwyższego kierownictwa w jego ocenie oraz przywództwa.

Świadczone usługi są wykonywane przez specjalistów, posiadających kilkunastoletnie doświadczenie we wdrażaniu systemów w zakładach dla branży motoryzacyjnej.

Przeprowadzamy też audity systemu zgodnie z ISO 9001, IATF16949 oraz CSR’y.

Prześlij zapytanie ofertowe!Formularz kontaktowy

Konsultacje i doradztwo w zakresie analizy ryzyka FMEA

W dobie pędzących zmian wyrobów i procesów technologicznych, a zarazem rosnących kosztów ich wytwarzania jak i utrzymywania świadomości organizacji w zakresie przeprowadzania analizy ryzyka, FMEA może stać się kluczowe.

Długo wyczekiwany podręcznik FMEA wydany przez komitet motoryzacyjny AIAG & VDA może stanowić początek pracy nad redukcja kosztów i strat w procesach a także problemów zwiazanych z wyrobem które te koszty mogą potęgować.
Nasi konsultanci pomogą Państwu zrozumieć idee FMEA jak i wprowadzić ten proces w organizacji.

Prześlij zapytanie ofertoweFormularz kontaktowy

Zarządzanie reklamacjami klienta (0-km, gwarancja) oraz wewnętrznymi

Doradzamy w zakresie oceny ryzyka i strategii rozwiązywania reklamacji klienta (0-km, gwarancja) oraz wewnętrznych z zastosowaniem identyfikacji potencjalnych przyczyn problemu wraz z analizą przyczyn źródłowych (metodologia 8D lub Kaizen).

Oceniamy ryzyko i opracowujemy strategie negocjacji odpowiedzialności (w tym wizyty u klientów).

Zarządzamy zespołami rozwiązywania problemów wraz z komunikacją w łańcuchu dostaw. Nasze wsparcie gwarantuje efektywne rozwiązanie problemu i zdefiniowanie działań korygujących (PCA).

Prześlij zapytanie ofertowe!Formularz kontaktowy