Stellantis ex-PSA CSR szkolenie

– Zarządzanie Specyficznymi Wymaganiami Klienta w odniesieniu do IATF

Stellantis ex-PSA CSR szkolenie – agenda:

Szkolenie przeprowadzane jest w oparciu o 3 rewizję CSR’ów opublikowanych w czerwcu 2021 r.

WYMAGANIA OGÓLNE:

1. Wymagania w motoryzacji – wprowadzenie

2. CSR – specyficzne wymagania ex-PSA do IATF16949 (ver. June 2021)

3. Quality Manual dla dostawców (SQM)

WSPÓŁPRACA W NOWYCH PROJEKTACH:

1. Zarządzanie projektem / Metodologia APQP/AQF

2. Kamienie milowe / Eskalacja w projekcie

3. Definicja i zarządzanie Charakterystykami Specjalnymi/ PCP / Plan Kontroli

4. Analiza FMEA / Reverse FMEA

5. Wymagania specyficzne PSA do PPAP

6. Analiza wydajności produkcyjnych PCAT / postępowanie z oprzyrządowaniem klienta

7. Wzmocniona kontrola podczas uruchomienia / GP12 / Safe Launch Plan

8. Wymagania dla traceability / Oznakowanie części w preserii

9. Zarządzanie zmianą / BTAB / FETE

WYMAGANIA W PRODUKCJI SERYJNEJ:

1. Klasyfikacja dostawców wg QIP (NSA, PCPA, QSB+)

2. MPL – Podręcznik dla dostawców – wymagania logistyczne

3. LPA – Audyty warstwowe / wielopoziomowe

4. Zarządzanie reklamacjami 0km (GP5+) i gwarancyjnymi

5. Eskalacja w produkcji seryjnej (CSL, NBH, SUP)

Ćwiczenia praktyczne – PORTAL KLIENTA:

1. Administracja Portalem i użytkownikami, nadawanie uprawnień

2. Dostęp do dokumentacji (Docinfo)

3. Najważniejsze aplikacje w praktycznym zastosowaniu – Jakość, Logistyka, Engineering

Prześlij zgłoszenie

Automotive Quality Solutions
Image module

*

*

Program szkolenia

w formacie PDF
Image module
Pobierz program (PDF)Program szkolenia w formacie pdf

Automotive Quality Solutions

Uczestnik nauczy się :

  • Prawidłowej interpretacji wymagań Stellantis ex-PSA w odniesieniu do standardu IATF 16949
  • Zapozna się z głównymi normami obowiązującymi przy współpracy pomiędzy klientem, a dostawcą
  • Jakie fazy uruchomieniowe występują w terminologii Stellantis ex-PSA oraz co musi być zakończone w poszczególnej fazie uruchomieniowej po stronie dostawcy oraz zakładu klienta

Automotive Quality Solutions

Korzyści dla przedsiębiorstwa:

  • Pozytywny wpływ na długofalowe budowanie relacji zarówno z przedstawicielem jakości klienta jak i działem jakości zakładu klienta poprzez praktyczną znajomość specyficznych wymagań klienta
  • Skrócenie czasu reakcji odnoszącego się do działań w produkcji przedseryjnej jak i przy zarządzaniu wdrażania zmian i tematów eskalacyjnych w produkcji bieżącej

Automotive Quality Solutions

Czas trwania / cena

Czas trwania:
2 dni (każdy po 8 godzin lekcyjnych)

 

Cena:

Szkolenie zamknięte możliwe są do przeprowadzenia bezpośrednio u klienta lub zdalnie. W razie szczegółowych informacji uprzejmie prosimy o kontakt z biurem.

Na życzenie klienta istnienie możliwość rozwinięcia szkolenia o dodatkowy dzień warsztatowy.

 

Cena obejmuje:

  • uczestnictwo w szkoleniu
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat

Stellantis ex-PSA szkolenie