Porsche CSR szkolenie – Agenda szkolenia:
1. Definicja Specyficznych Wymagań Klientów w odniesieniu do IATF16949:2016
2. CSR dla grupy VW/Porsche – marzec 2022 wraz z omówieniem zmian ze stycznia 2024
3. Q-Konkret – podstawowe wymagania:
- Zapytania ofertowe i przygotowanie oferty
- Kryteria jakościowe do udzielenia zlecenia
- Współpraca z dostawcą podczas powstawania produktu
- Nadzór jakościowy w produkcji seryjnej
4. Q-Capability jako potwierdzenie zdolności jakościowych:
- Audit SL
- Audit wyrobu
- Analiza potencjału (POT)
- Audit procesu
- Audit D/TLD
- TRL
- Audit poddostawców (UL)
- Analiza problemu (PA)
- Kontrola Aplikacji (AR)
5. Q-Neuteile:
- Zarządzanie projektem w grupie VW
- Zatwierdzanie nowych części w odniesieniu do VDA MLA
- Zatwierdzenie wyrobu
- Zatwierdzenie procesu
6. Formel Q-Neuteile Integral Porsche AG
- Przebieg procesu kwalifikacji nowych części dla Porsche AG
Adresaci szkolenia:
- Inżynierowie procesu, technolodzy,
- Inżynierowie projektu, konstruktorzy,
- Inżynierowie jakości procesowej oraz klienta,
- SQE’s/SQA’s,
- Specjaliści ds. Logistyki,
- Właściciele procesów,
- Kierownicy Projektów,
- Kierownictwo,
Prześlij zgłoszenie
Program szkolenia
Automotive Quality Solutions
Porsche CSR szkolenie pozwoli uczestnikowi zdobyć wiedzę z:
- Prawidłowej interpretacji podstawowych wymagań grupy VW/Porsche.
- Zapozna się z głównymi wymaganiami obowiązującymi przy współpracy pomiędzy klientem, a dostawcą
- Pozna praktyczne uwagi przy współpracy z zakładami klienta zlokalizowanymi w Europie.
- Jakie fazy uruchomieniowe występują w terminologii grupy VW/Porsche oraz co musi być zakończone w poszczególnej fazie uruchomieniowej po stronie dostawcy oraz zakładu klienta.
Automotive Quality Solutions
Korzyści dla przedsiębiorstwa:
- Zrozumienie zasad funkcjonowania przy przyznawaniu pozytywnego zatwierdzenia wyrobu i procesu przyczyni się do uzyskania w optymalnym czasie wyniku pozytywnego z prób, a co za tym idzie, zwrotu części kosztów zainwestowanego w oprzyrządowanie po stronie dostawcy
- Pozytywny wpływ na długofalowe budowanie relacji zarówno z przedstawicielami klienta jak i działem jakości zakładu klienta poprzez praktyczną znajomość specyficznych wymagań klienta.
Automotive Quality Solutions
Czas trwania / cena
Czas trwania:
2 dni
Cena:
1990 zł netto / 2447,7 zł brutto
Dla każdego następnego uczestnika z tej samej firmy – 10% rabatu
Wpłaty za udział w szkoleniu należy dokonać na konto: 86 1870 1045 2078 1028 7878 0001 Nest Bank S.A.
Płatność proszę realizować do 30 dni po przeprowadzonym szkoleniu.
Cena obejmuje:
- uczestnictwo w szkoleniu
- materiały szkoleniowe
- certyfikat
Zapraszamy także do zapoznania się z artykułem: Jakie wymagania trzeba spełnić dla charakterystyki D/TLD?