Porsche CSR szkolenie

Formel Q Zarządzanie Specyficznymi Wymaganiami Klienta CSR

Porsche CSR szkolenie – Agenda szkolenia:

1. Definicja Specyficznych Wymagań Klientów w odniesieniu do IATF16949:2016

2. CSR dla grupy VW/Porsche – marzec 2022 wraz z omówieniem zmian ze stycznia 2024

3. Q-Konkret – podstawowe wymagania:

  • Zapytania ofertowe i przygotowanie oferty
  • Kryteria jakościowe do udzielenia zlecenia
  • Współpraca z dostawcą podczas powstawania produktu
  • Nadzór jakościowy w produkcji seryjnej

4. Q-Capability jako potwierdzenie zdolności jakościowych:

  • Audit SL
  • Audit wyrobu
  • Analiza potencjału (POT)
  • Audit procesu
  • Audit D/TLD
  • TRL
  • Audit poddostawców (UL)
  • Analiza problemu (PA)
  • Kontrola Aplikacji (AR)

5. Q-Neuteile:

  • Zarządzanie projektem w grupie VW
  • Zatwierdzanie nowych części w odniesieniu do VDA MLA
  • Zatwierdzenie wyrobu
  • Zatwierdzenie procesu

6. Formel Q-Neuteile Integral Porsche AG

  • Przebieg procesu kwalifikacji nowych części dla Porsche AG

Adresaci szkolenia:

  • Inżynierowie procesu, technolodzy,
  • Inżynierowie projektu, konstruktorzy,
  • Inżynierowie jakości procesowej oraz klienta,
  • SQE’s/SQA’s,
  • Specjaliści ds. Logistyki,
  • Właściciele procesów,
  • Kierownicy Projektów,
  • Kierownictwo,

Prześlij zgłoszenie

Automotive Quality Solutions
Image module

*

*

Program szkolenia

w formacie PDF
Image module
Pobierz program (PDF)Program szkolenia w formacie pdf

Automotive Quality Solutions

Porsche CSR szkolenie pozwoli uczestnikowi zdobyć wiedzę z:

  • Prawidłowej interpretacji podstawowych wymagań grupy VW/Porsche.
  • Zapozna się z głównymi wymaganiami obowiązującymi przy współpracy pomiędzy klientem, a dostawcą
  • Pozna praktyczne uwagi przy współpracy z zakładami klienta zlokalizowanymi w Europie.
  • Jakie fazy uruchomieniowe występują w terminologii grupy VW/Porsche oraz co musi być zakończone w poszczególnej fazie uruchomieniowej po stronie dostawcy oraz zakładu klienta.

Automotive Quality Solutions

Korzyści dla przedsiębiorstwa:

  • Zrozumienie zasad funkcjonowania przy przyznawaniu pozytywnego zatwierdzenia wyrobu i procesu przyczyni się do uzyskania w optymalnym czasie wyniku pozytywnego z prób, a co za tym idzie, zwrotu części kosztów zainwestowanego w oprzyrządowanie po stronie dostawcy
  • Pozytywny wpływ na długofalowe budowanie relacji zarówno z przedstawicielami klienta jak i działem jakości zakładu klienta poprzez praktyczną znajomość specyficznych wymagań klienta.

Automotive Quality Solutions

Czas trwania / cena

Czas trwania:
2 dni

 

Cena:

1990 zł netto /  2447,7 zł brutto

Dla każdego następnego uczestnika z tej samej firmy – 10% rabatu

Wpłaty za udział w szkoleniu należy dokonać na konto: 86 1870 1045 2078 1028 7878 0001 Nest Bank S.A.

Płatność proszę realizować do 30 dni po przeprowadzonym szkoleniu.

 

 

Cena obejmuje:

  • uczestnictwo w szkoleniu
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat

 

Zapraszamy także do zapoznania się z artykułem: Jakie wymagania trzeba spełnić dla charakterystyki D/TLD?